Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze produktów skontaktuj się z nami. (PN-PT, od 10 do 15) // Darmowa dostawa od 129 zł

Obsługa Klienta

PŁATNOŚCI

W sklepie dostępne są następujące formy płatności:

  • Przelew bankowy na konto:

    Waluta konta: PLN
    Właściciel konta: Nobilus
    Numer konta: 69 1910 1048 2110 4854 0557 0001
    Nazwa banku: Santander Bank
    IBAN: PL69191010482110485405570001
    BIC/SWIFT: DEUTPLPX

  • szybkim przelewem bankowym,
  • kartą płatniczą,
  • przy odbiorze przesyłki.

Transakcje kartą płatniczą oraz szybkim przelewem bankowym są realizowane przez lidera na polskim rynku płatności elektronicznych PayU.

DOSTAWA

Zakupiony towar wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży jest wysyłany za pośrednictwem wybranego przez Kupującego przewoźnika na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.

Przy zamówieniach przekraczających kwotę 129 PLN brutto, koszty wysyłki zamówienia Pocztą Polską i Paczkomatami InPost na terenie Polski ponosi Sklep Ecoloré.

Koszt dostawy uzależniony jest od wyboru kraju dostawy oraz całkowitej wagi przesyłki. Prezentowane poniżej metody wysyłki i cenniki dotyczą dostarczania zamówień dostarczanych na teren Polski. By określić koszt wysyłki konkretnego zamówienia również do innego kraju użyj opcji:

"Oszacuj koszty dostawy" na stronie koszyka z dodanymi produktami.

Podawane czasy wysyłki są szacunkowe i nie są gwarantowane. Zakładają złożenie zamówienia przed godziną 12.00 danego dnia. Zamówienia składane wieczorem w piątek lub w weekend nie będą przetwarzane aż do poniedziałku.

Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD lub Paczkomatów Inpost według następujących cenników:

PACZKOMATY INPOST
Przesyłka dostarczana jest typowo do dwóch dni roboczych (łącznie z sobotą) od dnia nadania.
  Przedpłata Pobranie
do 0,5 kg 12,90 zł x
0,501 kg - 12kg 12,90 zł x
12,001kg - 25kg 12,90 zł x
Minimalna wartość zamówienia do darmowej dostawy na terenie Polski 129 zł.
Poczta Polska
Przesyłka dostarczana jest typowo w ciągu dwóch dni roboczych od nadania.
  Przedpłata Pobranie
14 g 12,90 zł x
15 g - 2 kg 16,90 zł x
Kurier DPD
 Przesyłka dostarczana jest typowo na drugi dzień roboczy od dnia nadania.
  Przedpłata Pobranie
do 10 kg 19,90 zł 23,90 zł
10,001 kg - 30 kg 21,90 zł 26,30 zł
30,001 kg - 50 kg 75,00 zł 85,00 zł
Minimalna wartość zamówienia do darmowej dostawy z przedpłatą na terenie Polski 129 zł.
Kurier Inpost
 Przesyłka dostarczana jest typowo na drugi dzień roboczy od dnia nadania.
  Przedpłata Pobranie
do 30 kg 16,90 zł 19,90 zł
Minimalna wartość zamówienia do darmowej dostawy z przedpłatą na terenie Polski 129 zł.
Ceny wraz z podatkiem VAT

 

Paczkomaty InPost

Przesyłki zawierające wyłącznie elementy o wadze do 25 kg. Doręczane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania do Paczkomatów na terenie całego kraju. Odbiór przesyłki z Paczkomatu musi nastąpić w ciągu 48 godz. od umieszczenia jej w Paczkomacie.

Klient wybierając opcję dostawy do Paczkomatu składając zamówienie zobowiązany jest do podania adresu email oraz 9-cio cyfrowego numeru telefonu komórkowego. Odbiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wskazanie błędnego numeru telefonu komórkowego.

Odbiór paczki w Paczkomacie możliwy jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Przesyłka będzie czekać na odbiór w Paczkomacie 48 godzin, po tym czasie zostanie przewieziona do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie czekać 11 dni.

Kurier DPD

Przesyłki kurierskie są doręczane w ciągu 1-5 dni roboczych licząc od momentu nadania paczki (zazwyczaj na następny dzień roboczy). Kurierzy z firmy DPD doręczają paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. W związku z tym najwygodniej jako adres dostawy paczki podać miejsce, w którym spędzamy większą część dnia. W przypadku wysyłki na adres miejsca pracy, należy podać nazwę firmy i godziny pracy. W przypadku przesyłek kurierskich standardowo numer telefonu odbiorcy przesyłki podawany jest na liście przewozowym. Kurierzy nie mają jednak obowiązku dzwonić do odbiorcy przed doręczeniem.

Infolinie

W sytuacji gdy doręczenie przesyłki się opóźnia najlepiej bezpośrednio skontaktować się z dostawcą usługi.

Dla przesyłek Paczkomatowych z infolinią InPostu pod numerami telefonów: 801 400 100 (Infolinia dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (Infolinia dla telefonów komórkowych).

Dla przesyłek kurierskich z infolinią DPD pod numerami telefonów: 801 400 373 lub 22 577-55-55.

Można także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W tym celu należy wysłać email na adres shop@ecolore.pl.

ZWROTY

Ostąpienie od umowy sprzedaży

Klient, który jest konsumentem, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo mailowo na adres: shop@ecolore.pl
lub pisemnie na adres pocztowy tj.: Ecoloré Cosmetics, Pychowicka 7/103, 30-364 Kraków.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.

Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W wypadku odstąpienia konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Warunki zwrotów są opisane szczegółowo w regulaminie sklepu

Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać w dowolnej formie.
Preferujemy formę pisemną na adres tj. lub pisemnie na adres pocztowy tj.: Ecoloré Cosmetics, Pychowicka 7/103, 30-364 Kraków.
lub też mailowo na adres: shop@ecolore.pl
W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 690 550 775.

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Jeżeli towar ma wadę, klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.
    Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.
  • żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.
    Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj., Ecoloré Cosmetics, Pychowicka 7/103, 30-364 Kraków.
W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru klientowi.

Warunki reklamacji są opisane szczegółowo w regulaminie sklepu

Formularz reklamacji