Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze produktów skontaktuj się z nami. (PN-PT, od 10 do 15) // Darmowa dostawa od 129 zł

REGULAMIN PROGRAMU BONUSÓW
  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulamin”) określa zasady, zakres oraz warunki organizacji i uczestnictwa w Programie bonusów prowadzonym w ramach sklepu internetowego działającego pod adresem ecolore.pl.
  2. Organizatorem programu bonusów jest Dorota Fistek-Korbut prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Nobilus Dorota Fistek-Korbut z siedzibą w Tarnowie (33-100), ul. Wodna 9, NIP: 9930269959, REGON: 121521870, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
  3. Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.
  4. Przystępując do Programu bonusów, uczestnicy programu akceptują warunki niniejszego Regulaminu.
§ 1 Definicje
  1. Program – program bonusów przeznaczony dla klientów Sklepu Internetowego.
  2. Sklep Internetowy - sklep internetowy działający pod adresem ecolore.pl.
  3. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Organizator prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie ecolore.pl.
  4. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  5. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta - oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. Uczestnik – Klient Sklepu Internetowego będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który przystąpi do Programu zgodnie z warunkami wskazanymi w Regulaminie, który na dzień przystąpienia do udziału w Programie ma ukończone 18 lat oraz adres zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  9. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Organizatora, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
  10. Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie Sklepu Internetowego, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
  11. Formularz Rejestracyjny – formularz zawierający dane osobowe klienta zakładającego Konto Klienta w Sklepie Internetowym.
  12. Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane Uczestnikom Programu przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie z tytułu Rejestracji lub zakupu przez nich towarów lub usług w Sklepie Internetowym.
  13. Rabat - jednorazowe obniżenie ceny zamawianych towarów lub usług dla Klienta.
  14. Kod Rabatowy – kod wydawany Klientowi, który uprawnia do otrzymania zniżki (rabatu) w określonej kwocie.
  15. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
  16. Regulamin Sklepu Internetowego - oznacza regulamin określający ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej w ramach Sklepu Internetowego, dostępny na Stonie Internetowej Sklepu Internetowego.
  17. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Organizatora za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  18. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Organizatorem.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie z Programu
  1. Program ma na celu nagradzanie Uczestników dokonujących zakupu towarów lub usług w Sklepie Internetowym punktami uprawniającymi do otrzymywania rabatów, po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie.
  2. Organizator zastrzega prawo do wyłączenia możliwości przystąpienia do programu na stałe lub okresowo zachowując uprawnienia nabyte przez dotychczasowych Uczestników.
  3. Warunki i zasady korzystania z usług Sklepu internetowego opisane są w Regulaminie Sklepu internetowego.
  4. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§ 3 Warunki przystąpienia do Programu i udziału w Programie
  1. Przystąpienie do Programu i uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i powiązane z korzystaniem z usług świadczonych przez Sklep Internetowy.
  2. Uczestnikiem Programu może być każdy Klient Sklepu Internetowego, spełniający następujące kryteria:
    1. utworzył w Sklepie internetowym bezpłatne Konto Klienta zawierające zgodne z prawdą dane,
    2. oraz nie należy do grupy klientów otrzymujących rabat specjalny na zakup towarów lub usług s Sklepie Internetowym.
§ 4 Gromadzenie Punktów w ramach Programu
  1. Uczestnik gromadzi punkty na Koncie Klienta poprzez zakup towarów lub usług w Sklepie Internetowym, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
  2. Uczestnik Programu może sprawdzić stan Konta Klienta poprzez Stronę Internetową, z zachowaniem zasad korzystania ze Strony Internetowej wskazanych w Regulaminie Sklepu Internetowego oraz Polityce prywatności.
  3. Punkty za zakup towarów lub usług zbierane są przez Uczestników Programu w następujący sposób: wartość transakcji zakupu towarów lub usług dokonanej przez Uczestnika w Sklepie zostaje przeliczona na Punkty w ten sposób, że za każde pełne wydane na zakup produktów 1 zł Uczestnik otrzymuje 1 punkt, które to Punkty rejestrowane (naliczane) są na Koncie Klienta.
  4. Punkty nie są naliczane od wartości przesyłki związanej z zakupem towarów.
  5. Warunkiem naliczenia punktów za zakup towarów i usług na Koncie Klienta jest dokonanie zakupu w będąc zalogowanym z użyciem Konta Klienta w Sklepie Internetowym obsługującym Program. Jeśli Uczestnik dokona zakupu bez zalogowania się na swoje konto, Punkty nie zostaną naliczone.
  6. Rejestracja transakcji zakupu towarów lub usług uprawniających do naliczenia Punktów oraz naliczenie Punktów są możliwe wyłącznie w chwili dokonania transakcji.
  7. Punkty w Programie mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję zakupu w Sklepie, po potwierdzeniu przez obsługę Sklepu Internetowego otrzymania płatności za zakupy towarów lub usługi dokonane w Sklepie Internetowym.
  8. W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane punkty dodatkowe do Punktów wskazanych w ust. 3 i 5 wyżej lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
  9. Naliczenie punktów jest potwierdzane przez Organizatora za pomocą wysłanej automatycznie wiadomości email.
  10. Punkty zgromadzone na Koncie Klienta zachowują ważność przez okres 366 dni kalendarzowych od ich naliczenia.
  11. Klient, może zostać powiadomiony za pomocą wiadomości email od Organizatora o zbliżającym się terminie wygaśnięcia punktów.
  12. W przypadku zwrotu towaru, za który Uczestnikowi zostały naliczone Punkty, w tym w ramach reklamacji zakupionego towaru, w przypadku której zapłata za towar została zwrócona przez Sklep, Punkty naliczone za zakup takiego towaru zostają anulowane i nie mogą być one wymienione na rabat.
  13. Punkty gromadzone na Koncie Klienta nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
  14. Punkty gromadzone na Koncie Klienta są powiązane z tym konkretnym Kontem Klienta i nie mogą zostać przeniesione na inne Konto Klienta.
  15. Likwidacja konta klienta równoznaczna jest z nieodwracalną utratą zgromadzonych punktów.
§ 5 Wymiana Punktów na rabaty w Sklepie Internetowym
  1. Punkty zgromadzone w Programie podlegają wymianie na rabat (zniżkę) o określonej wartości na zakupy w Sklepie Internetowym przez Uczestnika Programu.
  2. Wymiana punktów na rabat odbywa się według parytetu: 20 punktów zamienianych jest na rabat w wysokości 1 zł.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany parytetu w Programie w przypadku znacznej zmiany wartości określonych towarów lub usług. W okresie 30 dni od podania do informacji takiej zmiany na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego. Uczestnik ma prawo do wymiany Punktów na rabaty na dotychczasowych zasadach.
  4. Wymiany punktów zgromadzonych przez Uczestnika Programu na Koncie Klienta na rabat może dokonać tylko Uczestnik decydując o ilość punktów, które chce wymienić na stronie Koszyka przed złożeniem zamówienia.
  5. Wartość rabatu w ramach jednego zamówienia nie może przekroczyć wartości towarów i usług nieobejmującej kosztów przesyłki.
  6. Punkty zgromadzone na Koncie Klienta mogą być wymienione wyłącznie na rabaty.
  7. Wymiana punktów na rabat, równoznaczna jest z odjęciem równoważnej ilości punktów z Konta Klienta.
  8. W przypadku niedostępności zamówionych towarów lub usług i/lub całkowitym lub częściowym anulowaniem zamówienia Organizator zwraca ilość punktów wykorzystaną na rabat w tym zamówieniu na Konto Klienta.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji asortymentu oraz cen towarów usług oferowanych przez Sklep Internetowy.
§ 6 Strona Internetowa i telefon kontaktowy
  1. Informacje dotyczące Programu dostępne są za pośrednictwem numeru telefonu dostępnego na Stronie Internetowej Sklepu ecolore.pl.
  2. W celu ochrony praw i interesów Uczestników Programu, Organizator zastrzega sobie możliwość zadawania pytań przez osoby udzielające informacji pod wskazanym wyżej numerem telefonu Organizatora, Pytania będą służyły identyfikacji Uczestnika rozmowy i będą zadawane jedynie w przypadku konieczności takiej identyfikacji. W przypadku odmowy Uczestnika podania informacji identyfikujących, Organizator, na mocy Art. 11 ust 2 RODO nie jest zobowiązany do udzielenia informacji ani wykonania praw przysługujących Uczestnikowi na mocy Art. 15-20 RODO.
  3. Organizator zastrzega sobie możliwość czasowej niedostępności Strony Internetowej Sklepu Internetowego, w całości lub w części w celu przeprowadzenia czynności serwisowych.
§ 7 Reklamacje
  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu Punktów na Koncie Klienta lub innych nieprawidłowości związanych z Programem, Uczestnik ma prawo do złożenia, w terminie 1 miesiąca od powzięcia takiej informacji, jednak nie później niż w ciągu roku od zaistnienia nieprawidłowości, reklamacji u Organizatora lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie ecolore.pl. Reklamacja powinna być rozpatrzona przez Organizatora, a Uczestnik powiadomiony o rozstrzygnięciu reklamacji, w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora lub za pośrednictwem Strony Internetowej. W braku odpowiedzi w tym terminie, reklamacja uznana jest za przyjętą przez Organizatora.
  2. Zasady reklamacji dotyczące zamówień towarów i usług, na które został udzielony rabat, określone są w Regulaminie Sklepu.
§ 8 Postanowienia końcowe
  1. Organizator ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
  3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Uprawnienia wynikające z punktów zgromadzone przez Uczestnika przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Uczestnika. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Organizator poinformuje Uczestnika na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Uczestnik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2021 r.