REGULAMIN PROGRAMU BONUSÓW
-
Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulamin”) określa zasady, zakres oraz warunki organizacji i uczestnictwa w Programie bonusów prowadzonym w ramach sklepu internetowego działającego pod adresem ecolore.pl.
-
Organizatorem programu bonusów jest Dorota Fistek-Korbut prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Nobilus Dorota Fistek-Korbut z siedzibą w Tarnowie (33-100), ul. Wodna 9, NIP: 9930269959, REGON: 121521870, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
-
Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.
-
Przystępując do Programu bonusów, uczestnicy programu akceptują warunki niniejszego Regulaminu.
§ 1 Definicje
-
Program – program bonusów przeznaczony dla klientów Sklepu Internetowego.
-
Sklep Internetowy - sklep internetowy działający pod adresem ecolore.pl.
-
Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Organizator prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie ecolore.pl.
-
Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
-
Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta - oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Uczestnik – Klient Sklepu Internetowego będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który przystąpi do Programu zgodnie z warunkami wskazanymi w Regulaminie, który na dzień przystąpienia do udziału w Programie ma ukończone 18 lat oraz adres zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Organizatora, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
-
Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie Sklepu Internetowego, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
-
Formularz Rejestracyjny – formularz zawierający dane osobowe klienta zakładającego Konto Klienta w Sklepie Internetowym.
-
Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane Uczestnikom Programu przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie z tytułu Rejestracji lub zakupu przez nich towarów lub usług w Sklepie Internetowym.
-
Rabat - jednorazowe obniżenie ceny zamawianych towarów lub usług dla Klienta.
-
Kod Rabatowy – kod wydawany Klientowi, który uprawnia do otrzymania zniżki (rabatu) w określonej kwocie.
-
Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
-
Regulamin Sklepu Internetowego - oznacza regulamin określający ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej w ramach Sklepu Internetowego, dostępny na Stonie Internetowej Sklepu Internetowego.
-
Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Organizatora za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
-
Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Organizatorem.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie z Programu
-
Program ma na celu nagradzanie Uczestników dokonujących zakupu towarów lub usług w Sklepie Internetowym punktami uprawniającymi do otrzymywania rabatów, po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie.
-
Organizator zastrzega prawo do wyłączenia możliwości przystąpienia do programu na stałe lub okresowo zachowując uprawnienia nabyte przez dotychczasowych Uczestników.
-
Warunki i zasady korzystania z usług Sklepu internetowego opisane są w Regulaminie Sklepu internetowego.
-
Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§ 3 Warunki przystąpienia do Programu i udziału w Programie
-
Przystąpienie do Programu i uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i powiązane z korzystaniem z usług świadczonych przez Sklep Internetowy.
-
Uczestnikiem Programu może być każdy Klient Sklepu Internetowego, spełniający następujące kryteria:
-
utworzył w Sklepie internetowym bezpłatne Konto Klienta zawierające zgodne z prawdą dane,
-
oraz nie należy do grupy klientów otrzymujących rabat specjalny na zakup towarów lub usług s Sklepie Internetowym.
§ 4 Gromadzenie Punktów w ramach Programu
-
Uczestnik gromadzi punkty na Koncie Klienta poprzez zakup towarów lub usług w Sklepie Internetowym, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
-
Uczestnik Programu może sprawdzić stan Konta Klienta poprzez Stronę Internetową, z zachowaniem zasad korzystania ze Strony Internetowej wskazanych w Regulaminie Sklepu Internetowego oraz Polityce prywatności.
-
Punkty za zakup towarów lub usług zbierane są przez Uczestników Programu w następujący sposób: wartość transakcji zakupu towarów lub usług dokonanej przez Uczestnika w Sklepie zostaje przeliczona na Punkty w ten sposób, że za każde pełne wydane na zakup produktów 1 zł Uczestnik otrzymuje 1 punkt, które to Punkty rejestrowane (naliczane) są na Koncie Klienta.
-
Punkty nie są naliczane od wartości przesyłki związanej z zakupem towarów.
-
Warunkiem naliczenia punktów za zakup towarów i usług na Koncie Klienta jest dokonanie zakupu w będąc zalogowanym z użyciem Konta Klienta w Sklepie Internetowym obsługującym Program. Jeśli Uczestnik dokona zakupu bez zalogowania się na swoje konto, Punkty nie zostaną naliczone.
-
Rejestracja transakcji zakupu towarów lub usług uprawniających do naliczenia Punktów oraz naliczenie Punktów są możliwe wyłącznie w chwili dokonania transakcji.
-
Punkty w Programie mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję zakupu w Sklepie, po potwierdzeniu przez obsługę Sklepu Internetowego otrzymania płatności za zakupy towarów lub usługi dokonane w Sklepie Internetowym.
-
W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane punkty dodatkowe do Punktów wskazanych w ust. 3 i 5 wyżej lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
-
Naliczenie punktów jest potwierdzane przez Organizatora za pomocą wysłanej automatycznie wiadomości email.
-
Punkty zgromadzone na Koncie Klienta zachowują ważność przez okres 366 dni kalendarzowych od ich naliczenia.
-
Klient, może zostać powiadomiony za pomocą wiadomości email od Organizatora o zbliżającym się terminie wygaśnięcia punktów.
-
W przypadku zwrotu towaru, za który Uczestnikowi zostały naliczone Punkty, w tym w ramach reklamacji zakupionego towaru, w przypadku której zapłata za towar została zwrócona przez Sklep, Punkty naliczone za zakup takiego towaru zostają anulowane i nie mogą być one wymienione na rabat.
-
Punkty gromadzone na Koncie Klienta nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
-
Punkty gromadzone na Koncie Klienta są powiązane z tym konkretnym Kontem Klienta i nie mogą zostać przeniesione na inne Konto Klienta.
-
Likwidacja konta klienta równoznaczna jest z nieodwracalną utratą zgromadzonych punktów.
§ 5 Wymiana Punktów na rabaty w Sklepie Internetowym
-
Punkty zgromadzone w Programie podlegają wymianie na rabat (zniżkę) o określonej wartości na zakupy w Sklepie Internetowym przez Uczestnika Programu.
-
Wymiana punktów na rabat odbywa się według parytetu: 20 punktów zamienianych jest na rabat w wysokości 1 zł.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany parytetu w Programie w przypadku znacznej zmiany wartości określonych towarów lub usług. W okresie 30 dni od podania do informacji takiej zmiany na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego. Uczestnik ma prawo do wymiany Punktów na rabaty na dotychczasowych zasadach.
-
Wymiany punktów zgromadzonych przez Uczestnika Programu na Koncie Klienta na rabat może dokonać tylko Uczestnik decydując o ilość punktów, które chce wymienić na stronie Koszyka przed złożeniem zamówienia.
-
Wartość rabatu w ramach jednego zamówienia nie może przekroczyć wartości towarów i usług nieobejmującej kosztów przesyłki.
-
Punkty zgromadzone na Koncie Klienta mogą być wymienione wyłącznie na rabaty.
-
Wymiana punktów na rabat, równoznaczna jest z odjęciem równoważnej ilości punktów z Konta Klienta.
-
W przypadku niedostępności zamówionych towarów lub usług i/lub całkowitym lub częściowym anulowaniem zamówienia Organizator zwraca ilość punktów wykorzystaną na rabat w tym zamówieniu na Konto Klienta.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji asortymentu oraz cen towarów usług oferowanych przez Sklep Internetowy.
§ 6 Strona Internetowa i telefon kontaktowy
-
Informacje dotyczące Programu dostępne są za pośrednictwem numeru telefonu dostępnego na Stronie Internetowej Sklepu ecolore.pl.
-
W celu ochrony praw i interesów Uczestników Programu, Organizator zastrzega sobie możliwość zadawania pytań przez osoby udzielające informacji pod wskazanym wyżej numerem telefonu Organizatora, Pytania będą służyły identyfikacji Uczestnika rozmowy i będą zadawane jedynie w przypadku konieczności takiej identyfikacji. W przypadku odmowy Uczestnika podania informacji identyfikujących, Organizator, na mocy Art. 11 ust 2 RODO nie jest zobowiązany do udzielenia informacji ani wykonania praw przysługujących Uczestnikowi na mocy Art. 15-20 RODO.
-
Organizator zastrzega sobie możliwość czasowej niedostępności Strony Internetowej Sklepu Internetowego, w całości lub w części w celu przeprowadzenia czynności serwisowych.
§ 7 Reklamacje
-
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu Punktów na Koncie Klienta lub innych nieprawidłowości związanych z Programem, Uczestnik ma prawo do złożenia, w terminie 1 miesiąca od powzięcia takiej informacji, jednak nie później niż w ciągu roku od zaistnienia nieprawidłowości, reklamacji u Organizatora lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie ecolore.pl. Reklamacja powinna być rozpatrzona przez Organizatora, a Uczestnik powiadomiony o rozstrzygnięciu reklamacji, w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora lub za pośrednictwem Strony Internetowej. W braku odpowiedzi w tym terminie, reklamacja uznana jest za przyjętą przez Organizatora.
-
Zasady reklamacji dotyczące zamówień towarów i usług, na które został udzielony rabat, określone są w Regulaminie Sklepu.
§ 8 Postanowienia końcowe
-
Organizator ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
-
Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
-
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
-
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Uprawnienia wynikające z punktów zgromadzone przez Uczestnika przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Uczestnika. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Organizator poinformuje Uczestnika na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Uczestnik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2021 r.