Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze produktów skontaktuj się z nami. (PN-PT, od 10 do 15) // Darmowa dostawa od 129 zł

Najczęstsze pytania

I. Rejestracja i logowanie

Czy muszę się zarejestrować, żeby móc zrobić zakupy w Państwa sklepie?

Nie ma potrzeby zakładania konta w sklepie, aby dokonać zakupów. Zachęcamy jednak do założenia konta, ponieważ wtedy zarządzanie danymi czy subskrypcjami newslettera jest zdecydowanie prostsze.
Jeżeli chcesz założyć konto w sklepie to kliknij tu: ZAKŁADAM KONTO.

Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

W pierwszej kolejności sprawdź poprawność wpisywanych danych - najczęściej pojawia się literówka, która nie pozwala na zarejestrowanie się. Jeżeli dane są wpisane poprawnie sprawdź, czy zaznaczone zostały wymagane zgody (akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności). W razie dalszych problemów prosimy o kontakt mailowy na adres: shop@ecolore.pl

Nie dotarł do mnie link aktywacyjny, co zrobić?

Proszę sprawdzić czy wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie znajduje się w folderze ze spamem. Jeżeli nie, to prosimy o kontakt mailowy na adresy: shop@ecolore.pl

Nie mogę się zalogować, pomimo że jestem zarejestrowany.

Proszę sprawdzić czy dane podawane podczas logowania są poprawne. Jeżeli wciąż nie możesz się zalogować to skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt mailowy na adres: shop@ecolore.pl

Nie pamiętam hasła do konta.

Jeżeli nie pamiętasz hasła, przejdź na stronę odzyskiwania hasła i wpisz adres mailowy podany podczas rejestracji w naszym Sklepie. Na ten adres zostanie wysłany link umożliwiający ustawienie nowego hasła. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy na adres shop@ecolore.pl

Jak zmienić hasło do konta?

Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika kliknij na link "Zmień hasło" w sekcji "DANE KONTA".

Jak zmienić dane dla konta?

Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika w sekcjii "DANE KONTA", wyedytuj dane, które chcesz zmienić.

Jak usunąć konto w Państwa sklepie?

W celu usunięcia konta w naszym Sklepie prosimy o kontakt mailowy na adres: shop@ecolore.pl

Jak Państwa sklep chroni moje dane osobowe?

Wszystkie szczegóły dotyczący ochrony danych osobowych zawarliśmy w Polityce Prywatności, którą znajdziesz tutaj: POLITYKA PRYWATNOŚCI

Jak mogę zapisać się do newslettera?

W stopce na stronach naszego Sklepu znajduje się formularz zapisu do newslettera, gdzie należy podać adres mailowy i kliknąć przycisk „Dołącz”.

W jaki sposób mogę zrezygnować z newslettera?

Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika wybierz opcję edytuj w sekcji "SUBSKRYPCJE NEWSLETTERA" i odznacz newsletter, z którego nie życzysz sobie otrzymywać więcej wiadomości lub jeśli nie posiadasz konta wyślij do nas prośbę o zakończenie subskrypcji na adres email shop@ecolore.pl.

 

II. Zakupy i dostawa

Jaki jest przewidywany termin realizacji zamówienia?

W miarę możliwości zamówienia staramy się realizować jak najszybciej. Zazwyczaj wysyłka następuje do 24 godzin w przypadku wysyłki za pobraniem, a w przypadku przedpłaty zazwyczaj do 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie. Wysyłki są realizowane w dni robocze. Szczegółowe informacje na temat wysyłek znajdziesz tutaj

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika, w sekcji "MOJE ZAMÓWIENIA" znajdziesz wszystkie złożone zamówienia oraz ich aktualny status.

Jak mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało złożone na osobę fizyczną pozostaje możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży według procedury opisanej w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Jak mogę zrealizować otrzymany „kod rabatowy”?

To proste! ;) Dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić. Wejdź w koszyk i wpisz kod rabatowy w wyznaczonym do tego miejscu pod listą wybranych produktów. Gotowe!

Czy mogę zwrócić lub reklamować zakupiony produkt?

 Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu Iternetowego.

Co zrobić, gdy otrzymam niepełne zamówienie lub niewłaściwy produkt?

Napisz do nas maila na adres: shop@ecolore.pl podając w treści wiadomości numer zamówienia oraz informację o błędach w zamówieniu.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Jeśli na Twojego maila nie dotarło potwierdzenie wysłania paczki, a od wpłaty na konto minęły 24 godziny to bardzo prosimy o kontakt pod adresem: shop@ecolore.pl i podaniem w treści wiadomości numeru zamówienia.

 

III. Informacje o produktach

Czy odcienie kosmetyków są identyczne jak prezentowane na stronie?

Prezentowane na stronie zdjęcia mają charakter podgladowy. Ze względu na technikę wyświetlania, w sczególności charakterystykę urządzeń wyświetlających używanych przez klienta, rzeczywisty wygląd produktów, a w szczególności kolorystyka, może różnić się od produktów pokazywanych na zdjęciach.

Czy Wasze kosmetyki są wegańskie?

Tak, wszystkie nasze kosmetyki są wegańskie. Nie ma w nich żadnych składników pochodzenia zwierzęcego.

Czy kosmetyki są testowane na zwierzętach?

Nie, żaden z naszych kosmetyków nie jest testowany na zwierzętach. Filozofia naszej marki to życie zgodnie z naturą, działanie dla dobra planety i tworzenie zżytej, troszczącej się o siebie społeczności. Testowanie produktów na zwierzętach jest zupełnym przeciwieństwem tego, w co wierzymy. Dodatkowo warto dodać, że nasze produkty są tworzone w Polsce, a na terenie naszego kraju i całej Unii Europejskiej testowanie kosmetyków na zwierzętach jest zakazane.

Jakie składniki znajdują się w produktach?

Listę składników aktualizujemy z każdym nowym produktem w asortymencie i pełne zestawienie wraz ze szczegółowymi opisami znajdziesz tu: INCI.

Jakiego rodzaju dwutlenek tytanu jest stosowany w produktach?

Dwutlenek tytanu to składnik kosmetyków mineralnych odpowiedzialny za poziom krycia kosmetyku. Jest także naturalnym, fizycznym filtrem przeciwsłonecznym. W naszych kosmetykach używamy wyłącznie rutylowego, wielkocząsteczkowego dwutlenku tytanu (cząsteczki mają wielkość od 0,29 do 0,31 mikrometrów). Nie stosujemy nanocząstęczkowego (mikronizowanego) dwutlenku tytanu.

Gdzie jest pozyskiwana Mika?

Mika w naszych produktach pochodzi od europejskiego dostawcy, który sprowadza surowiec ze wschodnich Indii. Nasz dostawca to firma z kilkusetletnim doświadczeniem, która od początku działalności przykłada ogromną wagę do etyki pracy i kwestii ochrony środowiska.
Firma członkiem wielu stowarzyszeń (m.in. IGEP i Responsible Mica Initiative) kontrolujących pracę kopalni, edukujących i zapewniających opiekę medyczną ludziom mieszkającym i pracującym w obszarze wydobycia. Regularnie przeprowadza audyty całego procesu pozyskiwania surowca korzystając ze wsparcia zewnętrznych podmiotów (m.in. ERM - Environmental Resources Management)./p>

Jaki poziom SPF mają podkłady?

Wszystkie podkłady zapewniają ochronę przed słońcem na poziomie SPF 10.

Do jakiej cery przeznaczone są kosmetyki mineralne?

Formuły naszych kosmetyków mogą być używane w przypadku każdego rodzaju cery (tłustej, mieszanej i suchej). W przypadku cery “odwodnionych” mogą powodować uczucie “ściągnięcia”. Warto wiedzieć, że 100% czyste, sypkie formuły kosmetyków mineralnych nie dostarczają dodatkowego nawilżenia skórze i niezależnie od rodzaju cery istotne jest aby stosując sypkie formuły mineralne o odpowiednie nawilżenie skóry zadbać dostosowaną do cery pielęgnacją.
Dodatkowo do nakładania podkładu dla cer suchych, dojrzałych lub wrażliwych bardziej polecamy pędzle typu Kabuki, a do cer normalnych, mieszanych lub tłustych pędzle Kabuki lub Flat Top.

Jak długo kosmetyki mineralne utrzymują się na skórze?

Jest to kwestia indywidualna i dużo zależy od typu cery. Zazwyczaj przy cerach suchych/dojrzałych/normalnych kosmetyki mineralne utrzymują się dłużej.

Czy jest możliwość zamówienia próbek?

W swojej ofercie posiadamy mniejsze pojemności:

  • podkładów (mini 0,5g oraz saszetki 0,25g).
  • róży, bronzerów, rozświetlaczy (saszetki 0,25g).
  • zestawy mini podkładów (9 x 0.5g).
  • zestawy mini cieni (9 x 0.5g).

Gdzie mogę uzyskać pomoc w doborze kosmetyków?

W pierwszej kolejności zachęcamy do zajrzenia do naszych poradników online:

Jeżeli potrzebujesz bardziej zindywidualizowanego doradztwa to napisz do nas wiadomość w mediach społecznościowych. W godzinach pracy biura nasza konsultantka pomoże Ci dobrać odcienie do Twoich potrzeb.

Jaką bazę wybrać pod makijaż mineralny?

Najlepiej sprawdzi się krem o lekkiej konsystencji. Najważniejsze, aby krem dobrze się wchłonął. Pod podkład mineralny raczej nie nakładaj ciężkich, zbyt treściwych oraz oleistych konsystencji. Jeżeli chcesz dodatkowego utrwalenia podkładu i zniwelowania błysku cery na dłużej to możesz nałożyć pod podkład cienką warstwę pudru matującego Shine Control.